11111111111111

Претражи овај блог

недеља, 18. јун 2017.

ПСАЛТИР

ДА СЕ ЗНА КАКО ТРЕБА ПОСЕБНО ПЕВАТИ ПСЛАТИР
Ако си свештеник, говори:
Благословен Бог наш, свагда сада и увек и у векове векова . Амин.
А ако није, говори умилно:
Молитвама Светих Отаца наших, Господе Исусе Христе, Боже наш, помилуј нас. Амин.
Царе Небески, Трисвето, Оче наш.
И ове тропаре, глас 6:
Помилуј нас, Господе, помилуј нас, јер ми грешници, немајући никакав изговор, као Владици, приносимо: помилуј нас.
Слава: Часнога Твога Пророка Давида празник, Господе, Цркву показа као небо: са људима ликују Анђели. Његовим молитвама, Христе Боже, у миру управи живот наш, да ти певамо: Алијуја.
И сада: Многа су мноштва мојих сагрешења, Богородице; Теби прибегох, Чиста, тражећи спасење. Посети раслабљену моју душу, и моли Сина Твога и Бога нашег, да ми дарује опроштај грехова које учиних, Једина Благословена.
Господе помилуј, 40 пута. И поклона колико можеш.
Молитва Светој Живоначалној Тројици:
Свесвета Тројице,  Боже и Саздатељу свега света, похитај и управи срце моје, да почне разумно и сврши с добрим делима богонадахнуте ове књиге (Псалама), које Свети Дух устима Давидовим изговори, које ћу сада говорити ја недостојни. Знајући своје незнање, припадам Ти молећи се, и од Тебе помоћи тражећи: Господе, управи ум мој, и утврди срце моје, да од изговарања устима не досађујем се, него од разумевања говореног веселим се, и припремим се за творење добрих дела, којима се учим и говорим; да добрим делима просвећен, будем на суду учесник десене стране, са свима изабранима Твојим. И сада, Владико, благослови, да уздахнувши од срца, језиком певам, говорећи овако:

ПРВА КЊИГА ПСАЛАМА (1-40)
* ПСАЛАМ 1.
"Блажен човек који не иде на веће безбожника.."
* ПСАЛАМ 2.
"Зашто се узбунише народи.."
* ПСАЛАМ 3.
"Господе, што се умножише они који ме угњетавају.."
* ПСАЛАМ 4.
"Када (Те) призвах, услишио си ме.."
* ПСАЛАМ 5.
"Речи моје чуј, Господе.."
* ПСАЛАМ 6.
"Господе, немој ме јарошћу Својом покарати.."
* ПСАЛАМ 7.
"Господе Боже мој, на Тебе се поуздах.."
* ПСАЛАМ 8.
"Господе, Господе наш, како је дивно Име Твоје по свој земљи.."
* ПСАЛАМ 9.
"Исповедаћу се Теби, Господе, свим срцем својим.."
* ПСАЛАМ 10.
"На Господа се поуздах, како ћете рећи души мојој.."
* ПСАЛАМ 11.
"Спаси ме, Господе, јер неста преподобнога.."
* ПСАЛАМ 12.
"Докле ћеш, Господе, заборављати ме до краја.."
* ПСАЛАМ 13.
"Рече безумник у срцу своме: Нема Бога.."
* ПСАЛАМ 14.
"Господе, ко ће се настанити у насељу Твоме.."
* ПСАЛАМ 15.
"Сачувај ме, Господе, јер се у Тебе поуздах.."
* ПСАЛАМ 16.
"Услиши, Господе, правду моју.."
* ПСАЛАМ 17.
"Љубићу Те, Господе, снаго моја.."
* ПСАЛАМ 18.
"Небеса казују славу Божију.."
* ПСАЛАМ 19.
"Услишиће те Господ у дан жалости.."
* ПСАЛАМ 20.
"Господе, силом Твојом узвеселиће се цар.."
* ПСАЛАМ 21.
"Боже, Боже мој, (чуј ме;) зашто си ме оставио?.."
* ПСАЛАМ 22.
"Господ ме напаса, и ничега ме неће лишити.."
* ПСАЛАМ 23.
"Господња је земља и пуноћа њена.."
* ПСАЛАМ 24.
"Теби, Господе, уздигох душу моју, Боже мој.."
* ПСАЛАМ 25.
"Суди ми, Господе, јер ходих у незлобивости мојој.."
* ПСАЛАМ 26.
"Господ је просветљење моје и Спаситељ мој, кога ћу се бојати?.."
* ПСАЛАМ 27.
"Теби, Господе, завиках.."
* ПСАЛАМ 28.
"Принесите Господу, синови Божији.."
* ПСАЛАМ 29.
"Узвисићу Те, Господе, јер си ме прихватио.."
* ПСАЛАМ 30.
"На тебе се, Господе, поуздах, да се не постидим до века.."
* ПСАЛАМ 31.
"Блажени којима се отпустише безакоња.."
* ПСАЛАМ 32.
"Радујте се, праведни, у Господу.."
* ПСАЛАМ 33.
"Благосиљаћу Господа у свако време.."
* ПСАЛАМ 34.
"Суди, Господе, онима који ми чине неправду.."
* ПСАЛАМ 35.
"Говори безаконик грешећи у себи.."
* ПСАЛАМ 36.
"Не поревнуј лукавима.."
* ПСАЛАМ 37.
"Господе, немој ме јарошћу Твојом карати.."
* ПСАЛАМ 38.
"Рекох: Сачуваћу путеве моје да не грешим језиком мојим.."
* ПСАЛАМ 39.
"Трпећи потрпех Господа, и обрати пажњу на ме.."
* ПСАЛАМ 40.
"Блажен је који разуме сиромаха и убогога.."
(ДРУГА КЊИГА ПСАЛАМА (41-71))
* ПСАЛАМ 41.

"Као што чезне јелен за изворима вода.."
* ПСАЛАМ 42.
"Суди ме, Боже, и расуди парбу моју од народа несветога.."
* ПСАЛАМ 43.
"Боже, ушима нашим слушасмо.."
* ПСАЛАМ 44.
"Изрече срце моје Реч добру.."
* ПСАЛАМ 45.
"Бог нам је уточиште и сила.."
----------------
ДРУГА КЊИГА ПСАЛАМА (41-71)
* ПСАЛАМ 46.
"Сви народи запљескајте рукама.."
* ПСАЛАМ 47.
"Велики је Господ и хваљен веома.."
* ПСАЛАМ 48.
"Слушајте ово сви народи.."
* ПСАЛАМ 49.
"Бог над боговима, Господ, говораше, и призва земљу.."
* ПСАЛАМ 50.
"Помилуј ме, Боже, по великој милости Својој.."
* ПСАЛАМ 51.
"Што се хвалиш злобом, силниче.."
* ПСАЛАМ 52.
"Рече безуман у срцу своме: Нема Бога!.."
* ПСАЛАМ 53.
"Боже, у Име Твоје спаси ме.."
* ПСАЛАМ 54.
"Чуј, Боже, молитву моју.."
* ПСАЛАМ 55.
"Помилуј ме, Боже, јер ме погази човек.."
* ПСАЛАМ 56.
"Помилуј ме, Боже, помилуј ме.."
* ПСАЛАМ 57.
"Еда ли заиста правду говорите?.."
* ПСАЛАМ 58.
"Узми ме од непријатеља мојих, Боже.."
* ПСАЛАМ 59.
"Боже, одбацио си нас и оборио си нас.."
* ПСАЛАМ 60.
"Услиши, Господе, мољење моје.."
* ПСАЛАМ 61.
"Зар се неће Богу повиновати душа моја?.."
* ПСАЛАМ 62.
"Боже, Боже мој, к Теби јутрењујем.."
* ПСАЛАМ 63.
"Услиши, Боже, глас мој када Ти се молим.."
* ПСАЛАМ 64.
"Теби приличи песма, Боже, на Сиону.."
* ПСАЛАМ 65.
"Ускликните Господу, сва земљо!.."
* ПСАЛАМ 66.
"Боже, смилуј се на нас и благослови нас.."
* ПСАЛАМ 67.
"Да васкрсне Бог и да се расеју непријатељи Његови.."
* ПСАЛАМ 68.
"Спаси ме, Боже, јер дођоше воде до душе моје.."
* ПСАЛАМ 69.
"Боже, на помоћ моју пази.."
* ПСАЛАМ 70.
"У Тебе се, Господе, поуздах, да се не постидим до века.."
* ПСАЛАМ 71.
"Боже, суд Твој цару дај.."
* ПСАЛАМ 72.
"Како је добар Бог Израиљу.."
* ПСАЛАМ 73.
"Зашто си, Боже, одбацио (нас) до краја.."
* ПСАЛАМ 74.
"Исповедаћемо се Теби, Боже.."
* ПСАЛАМ 75.
"Познат је у Јудеји Бог.."
* ПСАЛАМ 76.
"Гласом мојим ка Господу завиках.."
-----------------
ТРЕЋА КЊИГА ПСАЛАМА (72-88)
* ПСАЛАМ 77.
"Пазите, народе мој, на закон мој.."
* ПСАЛАМ 78.
"Боже, дођоше незнабожци у наслеђе Твоје.."
* ПСАЛАМ 79.
"Ти којинапасаш Израиља, пази.."
* ПСАЛАМ 80.
"Радујте се Богу помоћнику нашем.."
* ПСАЛАМ 81.
"Бог стаде на сабору богова.."
* ПСАЛАМ 82.
"Боже, ко ће се уподобити Теби?.."
* ПСАЛАМ 83.
"Како су мила насеља Твоја, Господе над војскама.."
* ПСАЛАМ 84.
"Благоволео си, Господе, земљу Твоју.."
* ПСАЛАМ 85.
"Приклони, Господе, ухо Твоје, и услиши ме.."
* ПСАЛАМ 86.
"Темељи су његови на горама светим.."
* ПСАЛАМ 87.
"Господе Боже спасења мога.."
* ПСАЛАМ 88.
"Милости Твоје, Господе, до века певаћу.."
* ПСАЛАМ 89.
"Господе, уточиште си нам био из нараштаја у нараштај.."
* ПСАЛАМ 90.
"Који живи у помоћи Вишњега.."
----------------
ЧЕТВРТА КЊИГА ПСАЛАМА (89-105)
* ПСАЛАМ 91.
"Добро је исповедати се Господу.."
* ПСАЛАМ 92.
"Господ се зацари, у лепоту се обуче.."
* ПСАЛАМ 93.
"Бог праведног суда је Господ.."
* ПСАЛАМ 94.
"Ходите, обрадујмо се Господу.."
* ПСАЛАМ 95.
"Певајте Господу песму нову.."
* ПСАЛАМ 96.
"Господ се зацари, нека се радује земља.."
* ПСАЛАМ 97.
"Певајте Господу песму нову.."
* ПСАЛАМ 98.
"Господ се зацари, нека се гњеве народи.."
* ПСАЛАМ 99.
"Ускликните Господу (Богу) сва земљо.."
* ПСАЛАМ 100.
"Милост и суд певаћу Ти, Господе.."
* ПСАЛАМ 101.
"Господе, услиши молитву моју.."
* ПСАЛАМ 102.
"Благослови, душо моја, Господа.."
* ПСАЛАМ 103.
"Благосиљај, душо моја, Господа.."
* ПСАЛАМ 104.
"Исповедајте се Господу, и призивајте Име Његово.."
* ПСАЛАМ 105.
"Исповедајте и хвалите Господа, јер је добар.."
* ПСАЛАМ 106.
"Исповедајте и хвалите Господа, јер је добар.."
* ПСАЛАМ 107.
"Готово је срце моје, Боже, готово је срце моје.."
* ПСАЛАМ 108.
"Боже, хвалу моју не прећути.."
-----------------
ПЕТА КЊИГА ПСАЛАМА (106-150)
* ПСАЛАМ 109.
"Рече Господ Господу моме: Седи Мени с десне стране.."
* ПСАЛАМ 110.
"Исповедаћу се Теби, Господе, свим срцем својим.."
* ПСАЛАМ 111.
"Блажен је човек који се боји Господа.."
* ПСАЛАМ 112.
"Хвалите, слуге, Господа.."
* ПСАЛАМ 113.
"При изласку Израиља из Египта.."
* ПСАЛАМ 114.
"Заволех што ће Господ услишити.."
* ПСАЛАМ 115.
"Веровах, зато (и) говорих.."
* ПСАЛАМ 116.
"Хвалите Господа све нације.."
* ПСАЛАМ 117.
"Исповедајте се Господу, јер је добар.."
* ПСАЛАМ 118.
"Блажени су непорочни на путу.."
* ПСАЛАМ 119.
"Ка Господу, кад ме снађе невоља.."
* ПСАЛАМ 120.
"Подигох очи моје на планине.."
* ПСАЛАМ 121.
"Обрадовах се онима који ми рекоше.."
* ПСАЛАМ 122.
"Теби подигох очи своје.."
* ПСАЛАМ 123.
"Да Господ не беше с нама.."
* ПСАЛАМ 124.
"Који се уздају у Господа као гора су Сион.."
* ПСАЛАМ 125.
"Када враћаше Господ робље Сионско.."
* ПСАЛАМ 126.
"Ако Господ не сазида дом.."
* ПСАЛАМ 127.
"Блажени сви који се боје Господа.."
* ПСАЛАМ 128.
"Много пута нападаху ме од младости моје.."
* ПСАЛАМ 129.
"Из дубине вичем Теби, Господе.."
* ПСАЛАМ 130.
"Господе, не понесе се срце моје.."
* ПСАЛАМ 131.
"Опомени се, Господе, Давида.."
* ПСАЛАМ 132.
"Гле, шта је добро, или шта је красно.."
* ПСАЛАМ 133.
"Ево сада благосиљајте Господа.."
* ПСАЛАМ 134.
"Хвалите Име Господње.."
* ПСАЛАМ 135.
"Исповедајте и славите Господа, јер је добар.."
* ПСАЛАМ 136.
"На рекама Вавилонским.."
* ПСАЛАМ 137.
"Исповедаћу и славити Тебе, Господе, свим срцем својим.."
* ПСАЛАМ 138.
"Господе, испробао си ме, и познао си ме.."
* ПСАЛАМ 139.
"Избави ме, Господе, од човека злога.."
* ПСАЛАМ 140.
"Господе, Тебе зовем, услиши ме.."
* ПСАЛАМ 141.
"Гласом мојим ка Господу виках.."
* ПСАЛАМ 142.
"Господе, услиши молитву моју.."
* ПСАЛАМ 143.
"Благословен Господ Бог мој.."
* ПСАЛАМ 144.
"Узносићу Те, Боже мој, Царе мој.."
* ПСАЛАМ 145.
"Хвали душо моја Господа.."
* ПСАЛАМ 146.
"Хвалите Господа, јер је добар псалам.."
* ПСАЛАМ 147.
"Похвали, Јерусалиме, Господа.."
* ПСАЛАМ 148.
"Хвалите Господа са небеса.."
* ПСАЛАМ 149.
"Певајте Господу песму нову.."
* ПСАЛАМ 150.
"Хвалите Бога у светима Његовим.."

#псалтир, #psaltir,
----------------
ПРОЧИТАЈ ЈОШ:

Нема коментара:

Постави коментар